Dell
Premium phone support
Slovak Republic, SK - Computer Hardware, Computer Software, Information Technology and Services
Magst du Computer?
Bist du ein Teamspieler?
Bist du kommunikativ?
Wenn ja, dann bist du richtig bei uns!
Worum es geht:
- Kommunikation per Telefon mit deutschsprachigen Kunden
- Hilfestellung bei der täglichen Nutzung von Computern und Zubehör
- Suche nach effektiven und schnellen Lösungen, die nicht nur die Technik betreffen
- Arbeit mit den neuesten Technologien (neueste PCs, Software)
- Zusammenarbeit mit anderen Teams auch auf internationaler Ebene
- Arbeit in einem jungen, dynamischen und hilfsbereiten Kollektiv
- Täglich werden deine technischen Fähigkeiten herausgefordert und deine Verkaufsfähigkeiten sind auch nicht ohne Bedeutung
Was gewinnst du:
- Technisches know-how (Hardware & Software Trainings – komplexe Einschulung)
- Sprachfähigkeiten zu Verbessern (Deutsch, Englisch)
- Professionelle Kommunikations- und Salesfähigkeiten Verbesserung
- Mentoren
- Du gewinnst nicht nur neue Kollegen sondern auch neue Freunde
- Extra Belohnung im Form von verschiedenen Preisen
Company Description
With more than 100,000 team members globally, we promote an environment that is rooted in the entrepreneurial spirit in which the company was founded. Dell’s team members are committed to serving our communities, regularly volunteering for over 1,500 non-profit organizations. The company has also received many accolades from employer of choice to energy conservation. Our team members follow an open approach to technology innovation and believe that technology is essential for human success.
Why work with us?
- Life at Dell means collaborating with dedicated professionals with a passion for technology.
- When we see something that could be improved, we get to work inventing the solution.
- Our people demonstrate our winning culture through positive and meaningful relationships.
- We invest in our people and offer a series of programs that enables them to pursue a career that fulfills their potential.
- Our team members’ health and wellness is our priority as well as rewarding them for their hard work.
QualificationsQualifikationen:
- fließende Deutschkenntnisse (mündlich, schriftlich)
- Kundenbehandlungs-Erfahrung von Vorteil
- Zuhören und Empathie
- interpersonelle Fähigkeiten
- Fähigkeit, Prioritäten zu setzen
- Selbstständigkeit und zugleich auch ein Teamplayer
No salary provided
Posted April 30, 2015 at 07:34AM from LinkedIn http://ift.tt/1DMqvdG
via IFTTT
No comments:
Post a Comment